top of page

Γενικοί όροι συμμετοχής

Παρακαλούμε διαβάστε τους κάτωθι παρατιθέμενους όρους συμμετοχής στα οργανωμένα ταξίδια μας πριν την υπογραφή σύμβασης, καθώς εφόσον συνάψετε  σύμβαση κρίνεται ότι έχετε αποδεχθεί τους όρους αυτούς στο σύνολό τους. Σημειώνεται ότι στους Γενικούς Όρους Συμμετοχής αναφέρονται οι γενικές πληροφορίες τα δικαιώματα και οι υποχρεώσεις των δύο συμβαλλόμενων μερών, ενώ όσον αφορά τις συγκεκριμένες και ειδικές πληροφορίες για το κάθε οργανωμένο ταξίδι, ο ταξιδιώτης πρέπει να συμβουλεύεται πέραν το εκάστοτε εν ισχύ έντυπο ή ηλεκτρονικό πλήρες ενημερωτικό έντυπο του γραφείου μας ή την αντίστοιχη ιστοσελίδα αυτού. Οι παρόντες όροι έχουν γενικό χαρακτήρα και ισχύουν αν δεν αναφέρεται κάτι διαφορετικό στο πρόγραμμα κάθε ταξιδιού. 

Ο Μακάκας Στέφανος του Αναστασίου, ιδιοκτήτης του τουριστικού πρακτορείου TRAVEL LATINO, με αρ. ΓΕΜΗ 065726003000, ΑΦΜ 148269830 και κάτοχος ειδικού σήματος ΕΟΤ υπ’ αρ. 0206Ε60000224601, εδρεύων στην Αθήνα επί οδού Βερανζέρου αρ. 30, είναι διοργανωτής ταξιδιών, είτε μόνος είτε σε κοινοπρακτική συνεργασία με άλλα τουριστικά γραφεία, και λειτουργεί σαν μεσάζων μεταξύ ξενοδοχείων, άλλων τουριστικών γραφείων καθώς και των μεταφορικών μέσων, με τελικό σκοπό την πώληση οργανωμένων ταξιδιών στον ταξιδιώτη – εκδρομέα.

Κατά την έννοια του παρόντος ως Πελάτης νοείται τόσο ο ταξιδιώτης όσο και το ενδιάμεσο τουριστικό γραφείο – πρακτορείο που πωλεί το πακέτο που διοργανώνουμε. Κάθε ταξιδιώτης ή συνταξιδιώτης, περιλαμβανομένων και αυτών που καλύπτονται οικονομικά από άλλα φυσικά ή νομικά πρόσωπα, δεσμεύονται από τους όρους αυτούς και για το λόγο αυτό δέον όπως αναζητούνται είτε από τον Διοργανωτή είτε από τον διαμεσολαβήσαντα Πωλητή. Συνεπώς κάθε ταξιδιώτης δέχεται αυτόματα με τη συμμετοχή του και τους κάτωθι όρους των οποίων η αποδοχή τεκμαίρεται με την ολοκλήρωση της κράτησης από οποιονδήποτε μεμονωμένο ταξιδιώτη ή τρίτο πρόσωπο/φορέα. Ως «οργανωμένο ταξίδι» κατά την έννοια του παρόντος και διαλαμβανόμενο από τους όρους αυτούς νοείται ο προκαθορισμένος συνδυασμός τουλάχιστον δύο εκ των ακόλουθων στοιχείων: μεταφορά, διαμονή, άλλες τουριστικές υπηρεσίες μη σχετιζόμενες και συμπληρωματικές της μεταφοράς ή διαμονής, που αντιπροσωπεύουν σημαντικό τμήμα του οργανωμένο ταξιδιού, εφόσον η εν λόγω παροχή υπερβαίνει τις 24 ώρες ή περιλαμβάνει μία διανυκτέρευση και προσφέρεται έναντι συνολικής τιμής. Η κράτηση μίας μόνο παρεχόμενης υπηρεσίες (ενδεικτικά μόνο διαμονής) σε καμία περίπτωση δεν εντάσσεται στην έννοια του οργανωμένου ταξιδιού.

Ο συνδυασμός των ταξιδιωτικών υπηρεσιών που σας προσφέρονται αποτελεί πακέτο κατά την έννοια της Οδηγίας (ΕΕ) 2015/2302. Συνεπώς, απολαμβάνετε όλων των δικαιωμάτων που προβλέπονται στην ΕΕ για τα πακέτα. Η εταιρεία μας έχει την πλήρη ευθύνη για την ορθή εκτέλεση του πακέτου συνολικά. Επιπλέον, όπως επιβάλλει ο νόμος, η εταιρεία μας εξασφαλίζει την διαθέσιμη προστασία προκειμένου να σας επιστρέψει τα ποσά που καταβάλατε και, αν η μεταφορά περιλαμβάνεται στο πακέτο, να διασφαλίζει τον επαναπατρισμό σας σε περίπτωση που καταστεί αφερέγγυα. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα βασικά δικαιώματα σύμφωνα με την Οδηγία (ΕΕ) 2015/2302 [ιστοσελιδα νομοθετηματος].

Ο Διοργανωτής έχει  προβεί  σε σύναψη σύμβασης προστασίας κατά της αφερεγγυότητας, ασφάλισης της  επαγγελματικής του ευθύνης για την κάλυψη της μη εκτέλεσης ή πλημμελούς  εκτέλεσης της σύμβασης, εκ  μέρους του, καθώς και για την επιστροφή των καταβληθέντων και  τον επαναπατρισμό των ταξιδιωτών σε περίπτωση πτώχευσης δια σχετικής ασφαλιστικής σύμβασης καταρτισθείσας με την ασφαλιστική εταιρεία  Allianz Ευρωπαϊκή Πίστη Μ.Α.Α.Ε. δια του υπ’ αρ. 106588/01/06/2024 σχετικού συμβολαίου (Λεωφόρος Κηφισιάς αρ. 274,Τ.Κ. 15232, Χαλάνδρι).

Σε περίπτωση ανάγκης μπορείτε να επικοινωνείτε με την εταιρεία μας ΜΑΚΑΚΑΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ – TRAVEL LATINO, Αθήνα, οδός Βερανζέρου αρ. 30, ΤΚ 104 32, τηλ. 2105200880, email tlatino@otenet.gr.  

1. ΕΓΓΡΑΦΕΣ – ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΑ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΑ ΤΑΞΙΔΙΑ

Η εγγραφή κάθε ενδιαφερομένου γίνεται είτε με επίσκεψη στα γραφεία του Διοργανωτή ή στα γραφεία των συνεργατών του ή μέσω internet και μέσω ανταλλαγής email, με την προϋπόθεση, προκειμένου να δεσμευτούν θέσεις στο συγκεκριμένο ταξίδι: 1ον της πληρωμής της προβλεπόμενης κάθε φορά προκαταβολής ή ολόκληρου του ποσού, μετρητοίς ή με έμβασμα προς το γραφείο, ή με πιστωτική κάρτα και 2ον της ανεπιφύλακτης αποδοχής και συμμόρφωσης με τους παρόντες Γενικούς Όρους Συμμετοχής. Για την έγκυρη εγγραφή θα πρέπει να αναγράφεται στην απόδειξη πληρωμής της προκαταβολής το συγκεκριμένο ταξίδι, με ημερομηνίες αναχώρησης και επιστροφής και τυχόν άλλα διακριτικά στοιχεία. Το δικαίωμα συμμετοχής στο ταξίδι εξασφαλίζεται με την εξόφληση του συνόλου της αξίας και των σχετικών επιβαρύνσεων τουλάχιστον δέκα (10) πλήρεις ημέρες πριν την αναχώρηση, εκτός αν άλλως ορίζεται ειδικά. Μη εξόφληση του συνόλου της αξίας του ταξιδιού στον προβλεπόμενο χρόνο δίνει το δικαίωμα στον Διοργανωτή να ακυρώσει την κράτηση και, ενδεχομένως, να απαιτήσει ακυρωτικά, σύμφωνα με τους όρους ακύρωσης που προβλέπονται κατωτέρω. Σε περίπτωση που το αίτημα για κράτηση υποβληθεί εντός 10 ημερών πριν την αναχώρηση της εκδρομής το συνολικό τίμημα πρέπει να εξοφληθεί κατά την υποβολή του εν λόγω αιτήματος.

Ο Πελάτης αντισυμβαλλόμενος, ενεργών τόσο ατομικά όσο και για λογαριασμό των μελών της οικογένειάς του και τυχόν συνταξιδιωτών που καλύπτονται οικονομικά από αυτόν, καθώς και για λογαριασμό κάθε άλλου προσώπου εξ ονόματος του οποίου ο  εν λόγω κύριος συμβαλλόμενος αναλαμβάνει  να αγοράσει το κατωτέρω περιγραφόμενο οργανωμένο ταξίδι, έχει υποχρέωση να ενημερώσει όλους τους εκπροσωπούμενους από αυτόν για τις λεπτομέρειες και τους όρους του ταξιδιού. Οι συμμετέχοντες μέσω τρίτου έχουν τις ίδιες υποχρεώσεις με τον εκπρόσωπο που τους ενέγραψε στο ταξίδι, και ο Διοργανωτής θέτει στη διάθεσή τους κάθε σχετική πληροφορία, όποτε του ζητηθεί.

 

Σε “ειδικά ταξίδια”, όπως Εταιρικά ταξίδια, Συνεδρίων, Χιονοδρομικών προορισμών, Αθλητικών Διοργανώσεων, κρουαζιέρων και των ολικών ναυλώσεων (Charters) και άλλων που περιγράφονται στα συγκεκριμένα ταξίδια, ο Πελάτης δεσμεύεται με τους ειδικούς αυστηρότερους οικονομικούς όρους που ισχύουν. Τα ακυρωτικά στις πιο πάνω περιπτώσεις φθάνουν μέχρι και 100% των τιμών, οι δε προθεσμίες εγγραφών και ακυρώσεων είναι πολύ πιο σύντομες. Τελική τιμή και ισχύον πρόγραμμα του ταξιδιού θεωρείται αυτό που παρέλαβε ο Πελάτης και περιγράφεται ή επισυνάπτεται στην εξοφλητική απόδειξη πληρωμής (σύμβασης).

 

Κρατήσεις θέσεων: Για να είναι έγκυρη η κράτηση θέσεων στην εκδρομή πρέπει να καταβληθεί 30% της τιμής συμμετοχής. Διευκρινίζεται ότι τηλεφωνικές κρατήσεις δεν υποχρεώνουν την Εταιρεία να δεσμεύει θέσεις αν δεν συνοδεύονται από την καταβολή του 30% της τιμής συμμετοχής. Οι κρατήσεις γίνονται με την έκδοση του προγράμματος και τελειώνουν μέχρι την εξάντληση των θέσεων.

2. ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ – ΕΥΘΥΝΕΣ ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΗ

Ο Διοργανωτής έχει υποχρέωση να συντονίσει και να εκτελέσει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο το σύνολο του οργανωμένου ταξιδιού που διαθέτει στον Πελάτη, είτε αυτός είναι ο άμεσος ταξιδιώτης, είτε ενδιάμεσο ταξιδιωτικό πρακτορείο, το οποίο μεταπωλεί το ταξίδι σε άλλον τελικό ταξιδιώτη. Ο Διοργανωτής έχει την πλήρη ευθύνη για την ορθή εκτέλεση του πακέτου συνολικά. Ο Διοργανωτής έχοντας εξαντλήσει κάθε δυνατότητα πρόβλεψης και φροντίδας, δεν ευθύνεται για λανθασμένες ενέργειες και παραλείψεις τρίτων και των συνεργατών τους, για τις έκτακτες και αναπόφευκτες καταστάσεις (ανωτέρα βία) όπως: ακυρώσεις, καθυστερήσεις ή αλλαγές δρομολογίων πάσης φύσεως μεταφορικών μέσων (αεροπλάνων, πλοίων, αυτοκινήτων, τρένων κ.α.) λόγω αποκλεισμού («εμπάργκο») περιοχών εξ αιτίας τρομοκρατικών ενεργειών, απεργιών κ.α αιτίων που δεν οφείλονται σε πράξεις ή παραλείψεις του. Δεν μπορεί, επίσης, να προβλέψει ή να ελέγξει οποιεσδήποτε καθυστερήσεις ναυλωμένων πτήσεων (charters) ή δρομολογημένων αεροπλάνων και πλοίων για τεχνικούς, μετεωρολογικούς ή άλλους λόγους. Τονίζεται ότι ο Διοργανωτής δεν είναι σε θέση να προβλέψει ή να ελέγξει περιστάσεις ξένες προς τη σφαίρα επιρροής του που μπορεί να οδηγήσουν στη ματαίωση του ταξιδιού ή σε ζημίες που οφείλονται σε μη εκτέλεση ή πλημμελή εκτέλεση των συμφωνημένων υπηρεσιών. Χαρακτηριστικά: απεργίες, ατυχήματα, ασθένειες, επιδημίες, οργανικές διαταραχές λόγω τοπικών συνθηκών, υψομέτρου, κλίματος, λόγω γευμάτων που δεν περιλαμβάνονται στο πρόγραμμα του ταξιδιού ή λόγω ανεπαρκών συνθηκών υγιεινής από εξωγενείς παράγοντες, τραυματισμοί ή κακουχίες λόγω πολέμου, πραξικοπημάτων, τρομοκρατικών ενεργειών, αεροπειρατειών, σεισμών, καιρικών συνθηκών, πυρκαγιών, επιδημιών, τοξικών μολύνσεων και οποιαδήποτε άλλη κατάσταση ανάγκης ή ανώτερης βίας. Στις παραπάνω περιπτώσεις, δεν φέρει ευθύνη για αποκατάσταση τυχόν ζημίας που προκλήθηκε από αυτές. Θα εξαντλήσει, πάντως, κάθε προσπάθεια για να συμπαρασταθεί και να φροντίσει τους ταξιδιώτες με κάθε τρόπο, χωρίς αυτό να στοιχειοθετεί για τον Διοργανωτή ευθύνη ή υποχρέωση κάλυψης των σχετικών έκτακτων δαπανών, οι οποίες θα πρέπει να καλυφθούν, όπως στις περιπτώσεις της ανώτερης βίας, από τους ίδιους τους ταξιδιώτες.  Ειδικότερα στον ταξιδιώτη που αντιμετωπίζει πρόβλημα, ο Διοργανωτής θα παρέχει κατάλληλη συνδρομή, χωρίς υπαίτια καθυστέρηση, ιδίως με την παροχή κατάλληλων πληροφοριών για τις υπηρεσίες υγείας, τις τοπικές αρχές και την προξενική συνδρομή, με την παροχή συνδρομής στον ταξιδιώτη για τη διευκόλυνση της εξ αποστάσεως επικοινωνίας και την εξεύρεση εναλλακτικών ταξιδιωτικών διακανονισμών.

Ο Διοργανωτής δεν φέρει αντικειμενική ευθύνη κατά τη διάρκεια του ταξιδιού για: απώλεια χρημάτων, αντικειμένων, εγγράφων, αποσκευών καθώς και τυχόν φθοράς αυτών, για ατυχήματα ζωής, ασθένειες, επιδημίες, οργανικές διαταραχές λόγω τοπικών συνθηκών, υψομέτρου, κλίματος, καθαριότητας ή διατροφής, για τραυματισμούς ή κακουχίες λόγω πολέμου, πραξικοπημάτων, τρομοκρατικών ενεργειών, αεροπειρατειών, σεισμών, καιρικών συνθηκών, πυρκαγιών, επιδημιών, τοξικών μολύνσεων και άλλων συναφών αιτιών ή ενεργειών ή καταστάσεων. Ο Διοργανωτής δεν ευθύνεται έναντι του Πελάτη ή και του τελικού ταξιδιώτη (στη περίπτωση που ο τελευταίος δεν είναι άμεσος πελάτης της) για αποκατάσταση τυχόν ζημίας του τελευταίου λόγω μη εκτέλεσης ή πλημμελούς εκτέλεσης της σύμβασης, εκτός εάν οφείλεται σε δική της υπαιτιότητα ή αν άλλως ορίζεται στον νόμο. Ο Διοργανωτής δεν δεσμεύεται, ούτε ευθύνεται για παροχές ή όρου του οργανωμένου ταξιδιού που συμφωνήθηκαν μεταξύ Διοργανωτή και Πελάτη αλλά κατά την σύμβαση μεταπώλησης από τον Πελάτη στον τελικό ταξιδιώτη διαφέρουν/δεν αναφέρονται/δεν αντιστοιχούν με τα περιγραφόμενα στο επίσημο πρόγραμμα του οργανωμένου ταξιδιού ως αυτό καταχωρήθηκε σε πρωτότυπα ενημερωτικά έντυπα του Διοργανωτή και στην ιστοσελίδα του.

Εύλογα παράπονα, κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, πρέπει να αναφέρονται αμέσως και επί τόπου στον συνοδό (ή, ελλείψει αυτού, στο γραφείο του Διοργανωτή απευθείας), και στον παρέχοντα τη συγκεκριμένη υπηρεσία, εγγράφως. Αν το πρόβλημα που επισημάνθηκε δεν κατέστη δυνατό να λυθεί επί τόπου, μετά την επιστροφή από το ταξίδι θα πρέπει ο ταξιδιώτης να υποβάλει εγγράφως στον Διοργανωτή οποιοδήποτε σχετικό παράπονο μέσα σε 7 εργάσιμες μέρες, μαζί με οποιαδήποτε έγγραφα ή αποδεικτικά στοιχεία διαθέτει προς θεμελιωσή του. Μετά την παρέλευση 7ημέρου, ο Διοργανωτής δεν έχει υποχρέωση απάντησης σε οποιαδήποτε απαίτηση. Μετά την αναχώρηση του ταξιδιώτη, εάν προκύψουν ζημιές λόγω της μη εκτέλεσης ή της πλημμελούς εκτέλεσης παροχών του ταξιδιού, η αποζημίωση περιορίζεται σε ό,τι ορίζουν οι διεθνείς συμβάσεις και νομοθετήματα που δεσμεύουν την χώρα και διέπουν τις εν λόγω παροχές.

Παροχές που δεν αναφέρονται στις περιγραφές προγραμμάτων των ταξιδιών ή αναφέρονται ως προαιρετικές, είτε δεν προσφέρονται καθόλου από τον Διοργανωτή διατίθενται με επιπλέον χρέωση πέραν των αναγραφόμενων τιμών, εφ’ όσον τελικά καταστεί δυνατή η υλοποίησή τους. Ο Διοργανωτής δεν έχει ευθύνη για προαιρετικές εκδηλώσεις οι οποίες πραγματοποιούνται από τους τοπικούς φορείς. Σε ορισμένες εκδρομές ο συνοδός παραλαμβάνει και παραδίδει το γκρουπ στον τόπο προορισμού. Ο Διοργανωτής επιφυλάσσεται για τις μέρες και ώρες λειτουργίας των Χριστουγεννιάτικων αγορών σε κάθε κράτος.

Σε κάθε περίπτωση ο ταξιδιώτης δεν έχει δικαίωμα αποζημίωσης για οποιοδήποτε χρονικό διάστημα έλλειψης συμμόρφωσης εφόσον η έλλειψη καταλογίζεται στον ταξιδιώτη, καταλογίζεται σε τρίτο πρόσωπο ξένο προς την παροχή των ταξιδιωτικών υπηρεσιών που περιλαμβάνονται στη σύμβαση οργανωμένου ταξιδιού και έχει απρόβλεπτο ή αναπότρεπτο χαρακτήρα, ή οφείλεται σε αναπόφευκτες και έκτακτες περιστάσεις.

Ο διοργανωτής ευθύνεται για σφάλματα που οφείλονται σε τεχνικά προβλήματα του συστήματος κρατήσεων που καταλογίζονται σε αυτόν και σε περίπτωση που έχει συμφωνήσει να μεριμνήσει για την κράτηση πακέτου ή ταξιδιωτικών υπηρεσιών που αποτελούν μέρος συνδεδεμένων ταξιδιωτικών διακανονισμών, για τα σφάλματα κατά τη διαδικασία κράτησης. Ωστόσο δεν ευθύνεται για τα σφάλματα κρατήσεων, τα οποία καταλογίζονται είτε στον ταξιδιώτη ή στον τυχόν διαμεσολαβούντα έμπορο ή προκαλούνται από αναπόφευκτες και έκτακτες περιστάσεις.

3. ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ – ΕΥΘΥΝΕΣ ΤΑΞΙΔΙΩΤΗ

Επειδή στο οργανωμένο ταξίδι συμμετέχουν και άλλα άτομα, η συμμετοχή προϋποθέτει ανάλογη κοινωνική συμπεριφορά και είναι απαραίτητη η απόλυτη συμμόρφωση όλων προς το πρόγραμμα και τις υποδείξεις των συνοδών και η έγκαιρη προσέλευσή στους τόπους συγκέντρωσης (πτήσεις, μεταφορές, ξεναγήσεις, εκδρομές, γεύματα κλπ). Ο ταξιδιώτης ευθύνεται για την αγορά, τη δήλωση και το γνήσιο της δήλωσης του τουριστικού ή άλλου είδους συναλλάγματος στις ελληνικές ή ξένες τελωνειακές αρχές, καθώς και άλλες αξίες ή αντικείμενα που μεταφέρει μαζί του. Στην περίπτωση που οι αρμόδιες αρχές του κράτους αναχώρησης ή του κράτους προορισμού δεν επιτρέψουν την είσοδο/έξοδο του ταξιδιώτη από το κράτος αυτό, ενδεικτικά λόγω μη ακριβούς δηλώσεως του συναλλάγματος ή υπάρχει εισαγγελική απαγόρευση, τότε ο ταξιδιώτης δεν δικαιούται επιστροφή χρημάτων. Υποχρέωση του ταξιδιώτη είναι να μελετήσει λεπτομερώς το πρόγραμμα ταξιδιού στο οποίο θα συμμετέχει καθώς και τους όρους συμμετοχής, των οποίων η μέριμνα εφοδιασμού στον εκάστοτε ταξιδιώτη, σε περίπτωση που πωλητής του πακέτου δεν είναι ο Διοργανωτής, ανήκει στον Πελάτη. Οι συμμετέχοντες ταξιδιώτες θεωρείται ότι αποδέχονται τους όρους συμμετοχής αυτόματα με την υπογραφή της συμβάσεως. Η έγκαιρη προσέλευση κατά την αναχώρηση του ταξιδιού (τόσο στην έναρξη όσο και στη λήξη αυτού) καθώς επίσης και η έγκαιρη άφιξη και αναχώρηση σε οποιοδήποτε περιλαμβανόμενο ξενοδοχείο είναι αποκλειστική ευθύνη του ταξιδιώτη. Σε περίπτωση κατά την οποία ο ταξιδιώτης απωλέσει υπηρεσία που συμπεριλαμβάνεται στο πακέτο και αυτό οφείλεται σε υπαιτιότητα του (καθυστέρηση, μη συμμόρφωση με το πρόγραμμα) ουδεμία αποζημίωση δικαιούται από τον Διοργανωτή. Ο ταξιδιώτης πρέπει να επανασυνδεθεί με την ομάδα με δική του μέριμνα και έξοδα, χωρίς δικαίωμα επιστροφής χρημάτων για την υπηρεσία που έχασε. O Διοργανωτής τόσο ως γραφείο όσο και δια εκπροσώπου θα καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια για να τον συνδράμει σ’αυτό.

Στα αεροδρόμια και λιμάνια ο ταξιδιώτης πρέπει να βρίσκεται δύο (2) τουλάχιστον ώρες πριν την αναχώρηση. Αν δεν προβλέπεται συνοδός στο ταξίδι, ο ταξιδιώτης πρέπει να επιβεβαιώνει επί τόπου τις πτήσεις με την αεροπορική εταιρεία και να βεβαιώνει ποιά ώρα και από ποιο αεροδρόμιο και σταθμό (terminal) αναχωρεί η πτήση του. Τυχόν απώλεια μέσου μεταφοράς του ταξιδιού λόγω καθυστέρησής του συνεπάγεται την απώλεια του συνόλου του ταξιδιού, στην περίπτωση που δεν είναι εφικτή η επανασύνδεση με την υπόλοιπη ομάδα με δικά του έξοδα, χωρίς δικαίωμα επιστροφής χρημάτων. Τα έξοδα για την επανασύνδεση με την υπόλοιπη ομάδα βαρύνουν τους ταξιδιώτες, ενώ ο Διοργανωτής υπόσχεται να καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια για να συνδράμει οργανωτικά σ’ αυτό.

 Στη περίπτωση που ο ταξιδιώτης διακόψει το ταξίδι του με δική του απόφαση και -όπου το ταξίδι εκτελείται στο πλαίσιο περισσότερων συμμετεχόντων ταξιδιωτών- αποχωριστεί από την ομάδα, δεν δικαιούται καμία περαιτέρω υπηρεσία ή αποζημίωση και η ευθύνη και τα έξοδα οποιασδήποτε μετακίνησής του εκτός ομάδας, βαρύνουν αποκλειστικά τον ίδιο. Κατά τον ίδιο τρόπο, ο Διοργανωτής δεν φέρει ευθύνη για υπηρεσίες οργανωμένου ταξιδιού που δεν παρασχέθηκαν στον ταξιδιώτη από δική του αμέλεια ή ευθύνη, ή λόγω ασθένειας.

Ο ταξιδιώτης είναι υπόχρεος να καταβάλει κάθε πρόσθετη δαπάνη/κατανάλωση που πραγματοποιεί τόσο σε χώρους των καταλυμάτων όσο και εκτός αυτών και οι οποίες δεν συμπεριλαμβάνονται στην τιμή του συμφωνημένου πακέτου. Τον ταξιδιώτη βαρύνει το κόστος του φόρου διανυκτέρευσης σε όποια καταλύματα τυχόν επιβάλλεται.

4. ΕΚΧΩΡΗΣΗ ΤΗΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ ΣΕ ΑΛΛΟΝ ΤΑΞΙΔΙΩΤΗ

Ο ταξιδιώτης μπορεί αφού προειδοποιήσει έγκαιρα τον Διοργανωτή σε σταθερό μέσο και το αργότερο επτά (7) ημέρες πριν από την έναρξη του πακέτου, να εκχωρήσει την σύμβαση οργανωμένου ταξιδιού σε πρόσωπο το οποίο πληροί όλους τους όρους που εφαρμόζονται στην εν λόγω σύμβαση. Τυχόν δαπάνες που προκύπτουν από την εκχώρηση βαρύνουν εις ολόκληρον τον εκχωρητή και τον εκδοχέα. Στην περίπτωση των αερομεταφορέων, δεν είναι δυνατή η αλλαγή του ονόματος του επιβάτη, αλλά μόνο η ακύρωση της υπάρχουσας κράτησης και η κράτηση νέας θέσης εφόσον αυτό κατά περίπτωση είναι δυνατόν. Το γραφείο δεν φέρει καμία ευθύνη σε περίπτωση που αυτό δεν σταθεί δυνατό. Η συνεπαγόμενη υποχρεωτική ακύρωση της κράτησης γίνεται σύμφωνα με τους προβλεπόμενους στο παρόν όρους ακύρωσης.

Ο εκχωρητής ταξιδιώτης και ο εκδοχέας εξακολουθούν να ευθύνονται αλληλεγγύως και εις ολόκληρον προς τον Διοργανωτή για την καταβολή του οφειλόμενου υπολοίπου, καθώς και για τυχόν πρόσθετες χρεώσεις, επιβαρύνσεις ή άλλες δαπάνες που προκύπτουν από την εκχώρηση. Ο Διοργανωτής υπόσχεται να ενημερώσει τον εκχωρητή σχετικά με το πραγματικό κόστος της εκχώρησης και προσκομίζει στον εκχωρητή αποδεικτικά στοιχεία για τα πρόσθετα τέλη, επιβαρύνσεις ή άλλες δαπάνες που προκύπτουν από την εκχώρηση της σύμβασης οργανωμένου ταξιδιού.

5. ΔΙΑΒΑΤΗΡΙΑ / ΘΕΩΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΕΣ ΔΙΑΤΥΠΩΣΕΙΣ

Ο Διοργανωτής παρέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, όσον αφορά τα ταξιδιωτικά κ.α έγγραφα που απαιτούνται για το ταξίδι του. Κάθε ταξιδιώτης είναι υπεύθυνος για την ισχύ, την εξασφάλιση και φύλαξη ταξιδιωτικών εγγράφων που απαιτούνται για το ταξίδι του. Ειδικά οι υπήκοοι άλλων χωρών, κάτοχοι ξένων διαβατηρίων, πρέπει να ενημερώνουν σχετικά το γραφείο και να απευθύνονται οι ίδιοι στις προξενικές αρχές της χώρας τους, και των χωρών που θα επισκεφθούν. Ο Διοργανωτής καμία ευθύνη δεν υπέχει στην περίπτωση καθυστέρησης ή αδυναμίας έκδοσης ή μη θεώρησης των απαραίτητων εγγράφων από τις αρμόδιες αρχές, στις οποίες πρέπει να απευθυνθεί ο ταξιδιώτης,  ακόμη και αν παράσχει κάποια βοήθεια στη σχετική διαδικασία.

Το γραφείο συνιστά να έχετε το διαβατήριο σε ισχύ τουλάχιστον μέχρι την προγραμματισμένη ημερομηνία επιστροφής. Μερικές χώρες ζητούν το διαβατήριο να λήγει τουλάχιστον 3 -12 μήνες μετά τον χρόνο άφιξής σ’ αυτές. Η περίοδος για την έγκαιρη θεώρηση (visa) υπολογίζεται τουλάχιστον 14 ημέρες πριν την αναχώρηση. Η ισχύς όλων των προσωπικών ταξιδιωτικών εγγράφων (διαβατήριο, ταυτότητα) είναι ευθύνη του ταξιδιώτη. Ιδιαίτερη προσοχή χρειάζονται οι ανήλικοι ταξιδιώτες που πρέπει απαραιτήτως να είναι εφοδιασμένοι με τα απαιτούμενα ταξιδιωτικά έγγραφα / διαβατήρια. Οι φέροντες την γονική μέριμνα έχουν την υποχρέωση να μεριμνήσουν για την έκδοση των απαιτούμενων ταξιδιωτικών εγγράφων που επιτρέπουν τη συμμετοχή του ανηλίκου στο ταξίδι. Τυχόν συνδρομή της Εταιρείας στον έλεγχο ή και στην έκδοση όλων των πιο πάνω ταξιδιωτικών εγγράφων ή θεωρήσεων (Visa), δεν συνεπάγεται την παροχή εγγύησης για τη δυνατότητα συμμετοχής στο ταξίδι ή/και ακόμη την ανάληψη ευθύνης και την υποχρέωση του Διοργανωτή για την απόκτησή τους. Η μη εξασφάλιση έγκαιρης έκδοσης /  θεώρησης / παρουσίασης στις αρχές των ταξιδιωτικών εγγράφων είναι αποκλειστική ευθύνη του ταξιδιώτη και συνεπάγεται ότι εφαρμόζονται τα προβλεπόμενα ακυρωτικά.

Ο Διοργανωτής παρέχει όλες τις πληροφορίες για απαραίτητους εμβολιασμούς κ.α φαρμακευτικές προφυλάξεις για περιοχές τροπικών ή άλλων επιδημιών. Λόγω όμως των ιατρικών προσωπικών δεδομένων του κάθε ταξιδιώτη, την ευθύνη να απευθυνθεί σχετικά στις αρμόδιες υγειονομικές αρχές υπέχει ο ίδιος.

6. ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟΥ ΤΑΞΙΔΙΟΥ

Ο Διοργανωτής υπόσχεται να καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για την καλύτερη και συνεπέστερη εφαρμογή του συμφωνηθέντος προγράμματος. Απρόβλεπτες όμως καταστάσεις είναι δυνατό να καταστήσουν επιβεβλημένη την αλλαγή ή διαφοροποίηση του προγράμματος τόσο πριν την αναχώρηση όσο και κατά την διάρκεια του ταξιδιού. Ο Διοργανωτής έχει το δικαίωμα να ακυρώσει οποιοδήποτε ταξίδι για λόγους που κρίνει σκόπιμους (π.χ. αντικειμενικές δυσκολίες) χωρίς υποχρέωση αποζημιώσεως πέραν της επιστροφής εισπραχθέντων χρημάτων. Σε περίπτωση που η ακύρωση οφείλεται σε μικρότερο αριθμό συμμετεχόντων, από τον ελάχιστο που ορίζεται στην εκάστοτε εκδρομή, o Διοργανωτής δικαιούται να καταγγείλει την σύμβαση αζημίως εντός 20 ημερών πριν την έναρξη του πακέτου για ταξίδια που διαρκούν περισσότερο από 6 ημέρες, εντός 7 ημερών πριν την έναρξη του πακέτου για ταξίδια που διαρκούν μεταξύ 2 και 6 ημερών, και εντός 48 ωρών πριν την έναρξη του πακέτου στην περίπτωση ταξιδίων που διαρκούν λιγότερο από 2 ημέρες. Σε περίπτωση καταγγελίας από τον Διοργανωτή, ο τελευταίος πραγματοποιεί τις επιστροφές των καταβληθέντων από ή εκ μέρους του ταξιδιώτη, αφαιρουμένης της κατάλληλης χρέωσης καταγγελίας, εντός 14 ημερών από αυτήν.

Στην διάρκεια του ταξιδιού ο αρχηγός έχει το δικαίωμα να επιφέρει τροποποιήσεις αν πρόκειται να αντιμετωπίσει κάποιο έκτακτο γεγονός ή ανωτέρα βία. Αν λοιπόν για κάποιον από τους παραπάνω λόγους ανώτερης βίας, διακοπεί η εκδρομή στην εξέλιξη της και επαναπατριστούν οι εκδρομείς, ο Διοργανωτής καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για την επιστροφή του αντίτιμου των υπηρεσιών, οι οποίες δεν παρασχέθηκαν από τους δικαιούχους (ξενοδοχεία, μεταφορές). Υπηρεσίες που δεν εκτελέστηκαν σύμφωνα με την σύμβαση οργανωμένου ταξιδιού αποκαθίστανται, εκτός αν αυτό είναι αδύνατο λόγω ανωτέρας βίας ή αν αυτό συνεπάγεται δυσανάλογες δαπάνες λαμβανομένης υπόψιν της έκτασης της μη συμμόρφωσης και της αξίας της ταξιδιωτικής υπηρεσίας που θίγεται. Ως αποκατάσταση νοείται η πρόταση στον ταξιδιώτη κατάλληλου εναλλακτικού διακανονισμού ή αν αυτό είναι αδύνατο, ανάλογη μείωση της τιμής. Ο ταξιδιώτης δύναται να απορρίψει τους προτεινόμενους διακανονισμούς μόνο αν αυτοί δεν είναι συγκρίσιμοι προς αυτό που συμφωνήθηκε. Τυχόν αλλαγή σε ώρες πτήσεων ή οδικών δρομολογίων δεν θεωρείται αλλαγή προγράμματος.

7. ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ – ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΑ / ΠΛΟΙΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΜΕΣΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ

Όλα τα χρησιμοποιούμενα από τον Διοργανωτή καταλύματα έχουν τη νόμιμη και εν ισχύ άδεια λειτουργίας που απαιτείται από τις αρμόδιες αρχές του κράτους υποδοχής. Η επιλογή τους γίνεται με κριτήριο τη θέση τους και τις υπηρεσίες που προσφέρουν, σε συνδυασμό με την καλύτερη δυνατή τιμή ανάλογα με την κατηγορία τους, όπως αυτή αναφέρεται στην περιγραφή κάθε εκδρομής. Όλες οι πληροφορίες που αφορούν κατηγοριοποίηση, κατάταξη ξενοδοχείων και καταλυμάτων που αναφέρονται στα προγράμματα των οργανωμένων ταξιδιών μας είναι σύμφωνες με την ισχύουσα νομοθεσία κάθε κράτους για την τουριστική κατάταξη ξενοδοχείων, καταλυμάτων και μπορεί να διαφέρουν από χώρα σε χώρα. Η κατηγοριοποίηση των ξενοδοχείων είναι σύμφωνη με τις προδιαγραφές που θέτει ο οργανισμός τουρισμού της χώρας στην οποία εδρεύουν τα ξενοδοχεία. Επειδή όμως δεν υπάρχει ενιαίο κριτήριο διεθνώς παραδεκτό για την κατάταξη αυτή, είναι λογικό να διαφέρουν μεταξύ τους τα διάφορα ξενοδοχεία έστω και αν ανήκουν στην ίδια κατηγορία. Δεν υπάρχει ενιαία διεθνής κατάταξη των ξενοδοχείων. Όλα τα δωμάτια είναι απλής κατηγορίας, τύπου standard. Τα δωμάτια των περισσότερων ξενοδοχείων φιλοξενούν δύο κρεβάτια ή ένα ημίδιπλο. Τα τρίκλινα είναι δίκλινα με επιπλέον κρεβάτι. Συνήθως δεν είναι ιδιαίτερα άνετα και το επιπλέον κρεβάτι είναι μικρότερο από τα κανονικά, καναπές ή σπαστό ντιβάνι. Τα δωμάτια παραδίδονται από το ξενοδοχείο στις  15:00 και είναι στη διάθεση των ενοίκων έως τις 12:00 της ημέρας αναχώρησης. Σε περίπτωση που ο ταξιδιώτης επιθυμεί να μπεί νωρίτερα στο δωμάτιο ή να αναχωρήσει αργότερα, θα πρέπει να καταβάλει την προβλεπόμενη σχετική επιβάρυνση.

Στα μεμονωμένα ταξίδια, σε περίπτωση καθυστερημένης άφιξης στο ξενοδοχείο, και εφ’ όσον δεν έχει ενημερωθεί σχετικά το ξενοδοχείο ή ο Διοργανωτής, το ξενοδοχείο έχει δικαίωμα να ακυρώσει την κράτηση και να διαθέσει το δωμάτιο για όλη την περίοδο κράτησης, εφόσον αυτό ζητηθεί. Ο Διοργανωτής διατηρεί το δικαίωμα αλλαγής ξενοδοχείου που αναφέρεται επώνυμα στο πρόγραμμα με άλλο ίδιας ή ανώτερης κατηγορίας χωρίς αυτό να αποτελεί λόγο ακύρωσης και η ενημέρωση του ταξιδιώτη θα γίνεται σε σταθερό μέσο. Τα προπληρωμένα γεύματα στην τιμή του ταξιδιού στο εξωτερικό αντιστοιχούν συνήθως σε μενού 3 πιάτων (πχ. ορεκτικό, κυρίως πιάτο με γαρνιτούρα, επιδόρπιο).

Η διάρκεια ολοήμερης επίσκεψης/εκδρομής δεν υπερβαίνει τις οκτώ (8) συνολικά ώρες υπολογιζόμενης πάντα από την αναχώρηση έως την επιστροφή στο ξενοδοχείο. Η διάρκεια μισής μέρας δεν υπερβαίνει τις τέσσερις (4) ώρες υπολογιζόμενης πάντα από την αναχώρηση έως την επιστροφή στο ξενοδοχείο.

Γίνεται γνωστό εκ των προτέρων και ρητά συμφωνείται ότι οι αεροπορικές εταιρείες, για δικούς τους λόγους, ορισμένες φορές ναυλώνουν για δικές τους πτήσεις αεροπλάνα άλλης αεροπορικής εταιρείας. Η περίπτωση αυτή δεν αποτελεί τροποποίηση όρου της σύμβασης και επομένως λόγο ακύρωσης της από τον ταξιδιώτη. Οι αεροπορικές εταιρείες μπορούν να τροποποιήσουν τα δρομολόγια επί των οποίων καθορίζονται οι αναχωρήσεις των εκδρομών χωρίς καμία προηγούμενη προειδοποίηση. Σε καμία περίπτωση η εταιρεία μας δεν μπορεί να επιβληθεί στην εμπορική πολιτική της αεροπορικής εταιρείας ώστε, ενδεικτικά για παράδειγμα, να περιορίσει τους τυχόν ενδιάμεσους σταθμούς και τον χρόνο αναμονής για τις ανταποκρίσεις.

 

Αποσκευές: Ο Διοργανωτής στα πλαίσια αεροπορικών ταξιδιών αναλαμβάνει τη μεταφορά αποσκευών κανονικού μεγέθους και βάρους μέχρι 20 κιλά για κάθε ταξιδιώτη επί οικονομικής θέσεως, εκτός αν αλλιώς αναφέρεται. Εκτός από τις βασικές αποσκευές, ο ταξιδιώτης μπορεί να φέρει στις μετακινήσεις του και μια (1) μόνο μικρή χειραποσκευή η οποία επιτρέπεται στην καμπίνα επιβατών, οι διαστάσεις της οποίας δεν πρέπει να ξεπερνούν τα 53 Χ 26 Χ 23 εκατοστά (μήκος/ύψος/πλάτος αντίστοιχα). Περιπτώσεις που ο ταξιδιώτης έχει υπερβάλλον βάρος ή περισσότερες αποσκευές μπορεί να επιφέρει από την αεροπορική εταιρεία ή τα καταλύματα διαμονής επιπλέον χρεώσεις τις οποίες επιβαρύνεται αποκλειστικά ο ταξιδιώτης και καταβάλλει επί τόπου. Σε περίπτωση φθοράς ή απώλειας αποσκευής, η ευθύνη του αερομεταφορέα ή του ξενοδοχείου για την καταστροφή, την απώλεια ή τη ζημία αποσκευών περιορίζεται σύμφωνα με τα οριζόμενα στις εκάστοτε εφαρμοστέες Διεθνείς Συμβάσεις και λοιπά σχετικά νομοθετήματα. Σε κάθε περίπτωση συνιστάται για τον λόγο αυτό να μην τοποθετείτε είδη μεγάλης αξίας στις αποσκευές και οι αποσκευές μεταφέρονται με ευθύνη των κατοχων, ανεξαρτήτως συνοδείας εκπροσώπου του Διοργανωτή.

8. ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΤΑΞΙΔΙΩΤΩΝ

Σε συμμόρφωση με την ελληνική νομοθεσία (ΠΔ 7/2018 ΦΕΚ τ. Α΄/12/29.01.2018) ως αυτή υιοθέτησε την αντίστοιχη ευρωπαϊκή (Οδηγία 2015/2302), ο Διοργανωτής έχει προβεί στην κατάρτιση ασφαλιστικής σύμβασης προς ασφάλιση επαγγελματικής ευθύνης για κάθε εκδρομή που διοργανώνει για την κάλυψη της περίπτωσης μη εκτέλεσης της σύμβασης εκ μέρους του καθώς και για περίπτωση αφερεγγυότητας ή πτώχευσης και την επιστροφή των καταβληθέντων και τον επαναπατρισμό στην περίπτωση πτώχευσης. Για τα παραπάνω, για περισσότερες πληροφορίες, καθώς και για τα δικαιώματα του ταξιδιώτη, παρακαλούμε όπως υπάρχει επικοινωνίας προς ενημέρωση κάθε ενδιαφερομένου από τους προστηθέντες εκπροσώπους του Διοργανωτή. Τα στοιχεία της συνεργαζόμενης ασφαλιστικής εταιρείας αναγράφονται στην παράγραφο υπό τίτλο ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ του παρόντος.

Ο Διοργανωτής καλύπτει ομαδικά τους ταξιδιώτες για κινδύνους αστικής ευθύνης, πλημμελούς εκτέλεσης της σύμβασης, ατυχημάτων και επαναπατρισμού. Ενδεικτικά και όχι περιοριστικά, σημειώνεται ότι η ασφάλιση δεν καλύπτει βλάβες, ζημίες και περιπτώσεις οφειλόμενες σε ενέργειες του ταξιδιώτη ή αποσιώπηση περιστατικών προς τον Διοργανωτή, όπως: αναληθείς ή ψευδείς δηλώσεις ή αποσιωπήσεις περιστατικών, χρήση τοξικών, ναρκωτικών ή άλλων ουσιών, περιπτώσεις εγκυμοσύνης ή τοκετού, διανοητικές διαταραχές, προϋπάρχουν φυσικό ή διανοητικό ελάττωμα ή αναπηρία, σκόπιμος αυτοτραυματισμός, αυτοκτονία ή απόπειρα αυτοκτονίας, μέθη, παθήσεις μόνιμες και χρόνιες, όπως επίσης τις ηλικίες μικρότερες των 12 μηνών ή μεγαλύτερες των 70 ετών.

Ο Διοργανωτής συνιστά ανεπιφύλακτα και έντονα στους ταξιδιώτες να συνάψουν ιδιωτική ασφαλιστική σύμβαση που θα καλύπτει τους πιο πάνω κινδύνους, για τα ποσά που εκείνοι επιθυμούν, καθώς και για την κάλυψη ακυρωτικών για την περίπτωση ακύρωσης του ταξιδιού λόγω σοβαρής ασθένειας, ιατρικής επέμβασης ή ατυχήματος. Αντίστοιχα ο Διοργανωτής ανά οργανωμένο ταξίδι υπόσχεται να ενημερώσει τον ταξιδιώτη εφόσον κατά την νομοθεσία της χώρας προορισμού είναι αναγκαία η προηγούμενη ασφαλιστική κάλυψη του ταξιδιώτη καθώς και για το ελάχιστο κατά νόμο αναγκαίο περιεχόμενο αυτής. Για την περίπτωση ασθένειας στη διάρκεια ταξιδιού εντός της Ε.Ε, ο Διοργανωτής συνιστά σε κάθε ταξιδιώτη πριν την εκτέλεση του ταξιδιού να έρθει σε επαφή με τον Ασφαλιστικό του Φορέα για έκδοση της «Ευρωπαϊκής Κάρτας Ασφάλισης Ασθένειας».

9. ΤΙΜΕΣ – ΑΛΛΑΓΕΣ – ΑΚΥΡΩΣΗ ΤΑΞΙΔΙΟΥ

Η αξία των ταξιδιών αναφέρεται στο εκάστοτε ενημερωτικό έντυπο για κάθε οργανωμένο ταξίδι ή /και στον δικτυακό τόπο του πρακτορείου του Διοργανωτή. Ο Διοργανωτής εξαντλεί κάθε δυνατότητα πρόβλεψης αλλά διατηρεί το δικαίωμα αναπροσαρμογής όταν οι πιο πάνω παράγοντες κόστους αλλάξουν, μέχρι και 20 ημέρες πριν την αναχώρηση και εφόσον εντός της προθεσμίας αυτής έχει κοινοποιήσει την αύξηση αυτή στον ταξιδιώτη ως ο νόμος ορίζει. Εάν κατά το τελευταίο 20ήμερο πριν την αναχώρηση προκύψουν έκτακτες αυξήσεις σε ναύλους, φόρους, καύσιμα, ισοτιμίες κ.ά. ο ταξιδιώτης έχει δικαίωμα να αποδεχθεί την ανάλογη αύξηση της τιμής του ταξιδιού ή να ακυρώσει τη συμμετοχή του, εφόσον η αύξηση αυτή υπερβαίνει το 8% της αξίας του ταξιδιού. Αντίστοιχα ο ταξιδιώτης έχει δικαίωμα να ζητήσει μείωση της τιμής του πακέτου ανάλογη προς οποιαδήποτε μείωση της τιμής κόστους καυσίμων, φόρων και τελών τρίτων, συναλλαγματικών ισοτιμιών. Ο Διοργανωτής διατηρεί το δικαίωμα να ματαιώσει οποιοδήποτε ταξίδι πριν την αναχώρηση: α) για λόγους ανωτέρας βίας ή ασφάλειας, δηλαδή για περιστάσεις ξένες προς της βούλησή του, ασυνήθεις και απρόβλεπτες, β) εάν προκύψουν έκτακτες αυξήσεις, όπως αναφέρονται πιο πάνω, που υπερβαίνουν κατά πολύ το 8% της αξίας του ταξιδιού (στην περίπτωση αυτή επιστρέφονται στον ταξιδιώτη τα ποσά που έχει καταβάλει), γ) σε περίπτωση ανεπαρκούς συμμετοχής . Αντίθετα όταν κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, προκύψουν αναπόφευκτες και έκτακτες περιστάσεις, τα τυχόν έκτακτα έξοδα, πλην αυτών του επαναπατρισμού, βαρύνουν τον ταξιδιώτη. Τυχόν προσωρινή κάλυψη των εκτάκτων εξόδων από τον Διοργανωτή, δεν σημαίνει με κανένα τρόπο αποδοχή ευθύνης και δαπάνης εκ μέρους του, αλλά προσωρινή οικονομική εξυπηρέτηση του ταξιδιώτη, με υποχρέωση του την άμεση τακτοποίηση της δαπάνης με την επιστροφή τους.

Επίσης, ο Διοργανωτής έχει δικαίωμα, για ορισμένη χρονική περίοδο ή για περιορισμένο αριθμό θέσεων, να προπωλήσει θέσεις σε ευνοϊκότερες τιμές, με ειδικούς όρους ακυρωτικών. Οι παιδικές χρεώσεις ποικίλλουν κατά περίπτωση, από προσφορά δωρεάν διαμονής, χωρίς φαγητό, στα ξενοδοχεία και τα πλοία, μέχρι μια μικρή έκπτωση (για ηλικίες 2-12 ετών και μόνο όταν πληρώνουν δύο ενήλικες στο ίδιο δωμάτιο/καμπίνα). Οι θέσεις των γκρουπ είναι συνήθως 25 ατόμων και είναι πιθανόν, για συμμετοχή επιπλέον ατόμων, να ζητηθεί διαφορετική/μεγαλύτερη τιμή από την αεροπορική εταιρεία και την επιβαρύνεται (εάν θελήσει να συμμετάσχει) ο ταξιδιώτης, αφού πρώτα ενημερωθεί από τον σύμβουλό μας σχετικά.

10. ΑΚΥΡΩΤΙΚΑ

Ο ταξιδιώτης δικαιούται να ακυρώσει την κράτησή του με έγγραφη ειδοποίηση προς τον Διοργανωτή οποιαδήποτε στιγμή πριν από την έναρξη εκτέλεσης του ταξιδιού χωρίς χρέωση καταγγελίας (Α) σε περίπτωση αναπόφευκτων και έκτακτων περιστατικών στον τόπο προορισμού ή πολύ κοντά σ΄ αυτόν, τα οποία επηρεάζουν την εκτέλεση του πακέτου καθώς και (Β) εάν, πριν από την έναρξη του πακέτου, ο διοργανωτής υποχρεωθεί να τροποποιήσει σε σημαντικό βαθμό, οποιοδήποτε από τα κύρια χαρακτηριστικά των ταξιδιωτικών υπηρεσιών ή αδυνατεί να εκπληρώσει τις ειδικές απαιτήσεις ή προτείνει να αυξήσει την τιμή του πακέτου κατά ποσοστό που υπερβαίνει το 8%.

Για την εκτίμηση της ύπαρξης ή μη έκτακτων καταστάσεων και τη σοβαρότητα αυτών, λαμβάνονται υπόψη ταξιδιωτικές οδηγίες ή άλλες ανακοινώσεις επίσημων κρατικών ημεδαπών Αρχών ή Αρχών του τόπου προορισμού.

Σε περίπτωση που προβλέπεται κάποια ειδική ακυρωτική πολιτική (ενδεικτικά αναφέρεται ειδική ακυρωτική πολιτική κάποιου ξενοδοχείου, του αερομεταφορέα κτλ.) αυτή υπερισχύει τόσο της ανωτέρω περίπτωσης απαλλαγής του ταξιδιώτη από ακυρωτικά όσο και των κατωτέρω παρατιθέμενων γενικών ακυρωτικών όρων. Επίσης ο ταξιδιώτης επιβαρύνεται σε κάθε περίπτωση με τα έξοδα που έχουν καταβληθεί από τον Διοργανωτή για λογαριασμό του (πχ. έκδοση ταξιδιωτικών εγγράφων κτλ).

Ο ταξιδιώτης δικαιούται να ακυρώσει την κράτησή του με έγγραφη ειδοποίηση προς την Εταιρεία, με τις πιο κάτω επιβαρύνσεις, κατ’ άτομο και σε σχέση με τον χρόνο δηλώσεως της ακύρωσης.

Για το χαρακτηρισμένα στους καταλόγους μας και τις ιστοσελίδες μας ως "ομαδικά ταξίδια".

Σε περίπτωση ακύρωσης μέχρι 46 ημέρες πριν την αναχώρηση – 150 € ανά άτομο.

ii.Σε περίπτωση ακύρωσης 31-45 ημέρες πριν την αναχώρηση – 30% της συνολικής τιμής.

iii.Σε περίπτωση ακύρωσης 16-30 ημέρες πριν την αναχώρηση – 70% της συνολικής τιμής.

iv.Σε περίπτωση ακύρωσης 0-15 ημέρες πριν την αναχώρηση – 100% της συνολικής τιμής.

 

O ταξιδιώτης μπορεί να αντικαταστήσει τη συμμετοχή του με άλλο όνομα μέχρι 15 μέρες πριν την αναχώρηση, χωρίς επιβολή ακυρωτικών.

Σε περίπτωση που προβλέπεται κάποια ειδική ακυρωτική πολιτική (ενδεικτικά αναφέρεται ειδική ακυρωτική πολιτική κάποιου ξενοδοχείου, του αερομεταφορέα κτλ.) αυτή υπερισχύει των παραπάνω γενικών ακυρωτικών όρων. Επίσης ο ταξιδιώτης επιβαρύνεται και με τα έξοδα που έχουν καταβληθεί από την Εταιρεία για λογαριασμό του (εγγραφή σε συνέδρια ή σεμινάρια, εισιτήρια ψυχαγωγικών, αθλητικών ή άλλων εκδηλώσεων, έκδοση ταξιδιωτικών εγγράφων κτλ.). Η πολιτική ακυρωτικών ισχύει και στη περίπτωση που προηγουμένως είχε γνωστοποιηθεί αλλαγή στην ώρα πτήσεων (ενδεικτικά από πρωί σε βράδυ ή το αντίστροφο), η αντικατάσταση των ξενοδοχείων με άλλα της ίδιας ή και ανώτερης κατηγορίας, καθώς και αναγκαστικές επουσιώδεις αλλαγές στο πρόγραμμα και που δεν μεταβάλλουν σημαντικά τον όλο χαρακτήρα του ταξιδιού, ακόμη η ασθένεια, οι ιατρικές επεμβάσεις και τα ατυχήματα του ταξιδιώτη.

Για κρουαζιέρες ισχύουν άλλοι όροι ακυρώσεων, σύμφωνα με τους όρους συμβάσεων κάθε εταιρείας, που ισχύουν για κάθε συμφωνηθείσα εκδρομή-κρουαζιέρα.

Για ατομικά, μεμονωμένα ταξίδια καθώς και ταξίδια συλλόγων, σχολείων, εταιρειών και ταξίδια κινήτρων ισχύουν διαφορετικοί όροι ακυρώσεων, σύμφωνα με τους όρους κάθε αεροπορικής εταιρείας καθώς και την πολιτική για θέματα ακυρώσεων του εκάστοτε ξενοδοχείου, που θα ισχύουν για τα συγκεκριμένα ταξίδια. Οι χρεώσεις γίνονται ανεξάρτητα από τον χρόνο εγγραφής ή από το αν έχουν καταβληθεί τα αντίστοιχα ποσά από τους ταξιδιώτες. Σε περίπτωση που ένα από τα δύο άτομα που πρόκειται να διαμείνουν σε δίκλινο δωμάτιο ακυρώσει τη συμμετοχή, και εφ’ όσον τα ακυρωτικά δεν ισούνται  με το 100%  της συνολικής αξίας, εκτός των ακυρωτικών, ο ταξιδεύων πληρώνει και τη διαφορά δωματίου, καθώς θα διαμείνει αναγκαστικά σε μονόκλινο.

Σημειώνεται ότι τα παραπάνω ισχύουν ακόμη και στην περίπτωση κατά την οποία ο ταξιδιώτης δεν συμμετέχει σε όλες τις εκδηλώσεις του προγράμματος ή/και χρησιμοποιεί δικό του μεταφορικό μέσο (και εφ’ όσον δεν υφίσταται διαφορετική ακυρωτική πολιτική από τον μεταφορέα ή το ξενοδοχείο). Για αναχωρήσεις σε εορταστικές περιόδους, περιόδους εκθέσεων, αθλητικών ή καλλιτεχνικών γεγονότων, κρουαζιέρες ή ταξίδια που πραγματοποιούνται με ειδικά ναυλωμένες πτήσεις ή πλοία, οι παραπάνω αναφερόμενες χρονικές περίοδοι ακύρωσης πιθανόν να είναι μεγαλύτερες και τα ποσοστά παρακρατήσεων υψηλότερα, όπως αναφέρεται ρητά στο πρόγραμμα της συγκεκριμένης εκδρομής. Οι χρεώσεις γίνονται ανεξάρτητα από τον χρόνο της εγγραφής ή από το αν έχουν ήδη καταβληθεί τα αντίστοιχα ποσά από τους ταξιδιώτες ή όχι.

11. ΟΡΟΙ ΜΕΤΑΠΩΛΗΣΗΣ ΠΑΚΕΤΩΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ – ΕΚΔΡΟΜΩΝ

- Κάθε πρακτορείο – μεταπωλητής πακέτου συνδυασμένων τουριστικών υπηρεσιών που έχει δομήσει ο Διοργανωτής συνάπτουν ξεχωριστή και αυτοτελή ταξιδιωτική σύμβαση με τους εκδρομείς – πελάτες τους που εγγράφονται σε αυτά.

- Ο Διοργανωτής δεν υπέχει καμία ευθύνη, ούτε συνάπτει κανενός είδους σύμβαση με τον εκδρομέα – πελάτη, πέραν της υποχρέωσης πλήρους και ορθής τήρησης των όρων που περιλήφθηκαν και επιδείχθηκαν προς το πρακτορείο – μεταπωλητή δια του αντίστοιχου ενημερωτικού εντύπου και συμφωνήθηκαν δια της σχετικής επ’ αυτού συμβάσεως. Έναντι του εκδρομέα – πελάτη η ευθύνη βαρύνει αποκλειστικά το ταξιδιωτικό γραφείο του μεταπωλητή της εκδρομής και στο οποίο έγινε η εγγραφή του εκδρομέα, εφόσον οι παροχές και οι όροι του ταξιδιού δεν αποκκλίνουν από αυτά που περιλαμβάνονται στο επισυναπτόμενο έντυπο πρόγραμμα του Διοργανωτή.

- Οι αυτοί όροι πρέπει απαραιτήτως να αναφέρονται ρητά στην ταξιδιωτική σύμβαση που συνάπτει ο εκδρομέας με το ταξιδιωτικό γραφείο του μεταπωλητή της εκδρομής ή στο οποίο έγινε η εγγραφή του.

12. ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ

Δυνάμει της εφαρμογής του Ευρωπαϊκού Κανονισμού αριθ.679/2016 της 27ης Απριλίου 2016 για την προστασία των φυσικών προσώπων έναντι της επεξεργασίας των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα και για την ελεύθερη κυκλοφορία των δεδομένων αυτών, τα Μέρη δεσμεύονται ρητά κατά την εκπλήρωση των υποχρεώσεων, που απορρέουν από τους παρόντες όρους, να συμμορφώνονται με το ισχύον Δίκαιο Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων. Ο Διοργανωτής δεσμεύεται ότι η συλλογή και η επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων, που λαμβάνει από τον πελάτη ή/και τον ταξιδιώτη, πραγματοποιείται με μοναδικό στόχο την εκπλήρωση του σκοπού, όπως περιγράφεται στους παρόντες και σε ουδεμία άλλη χρήση-επεξεργασία αυτών θα προβεί χωρίς την προγενέστερη ενημέρωση του άλλου μέρους. Ο Διοργανωτής, κατόπιν σχετικού αιτήματος του πελάτη ή/και του ταξιδιώτη, αναλαμβάνει να παρέχει περαιτέρω πληροφορίες σχετικές με την λήψη και επεξεργασία των προσωπικών του δεδομένων, καθώς και σχετικών με τα δικαιώματα του, που απορρέουν από την εφαρμογή του ως άνω Κανονισμού, μέσω σχετικής επικοινωνίας με τον υπεύθυνο επεξεργασίας προσωπικών δεδομένων της Εταιρείας στην ηλεκτρονική διεύθυνση tlatino@otenet.gr. Επίσης, ο Διοργανωτής παρέχει στη διάθεση αντισυμβαλλομένων και έκαστος αντισυμβαλλόμενος δηλώνει ότι έλαβε πλήρη γνώση και αποδέχεται την πολιτική απορρήτου του Διοργανωτή καθώς και των σχετικών με τις υπηρεσίες του πληροφοριών, όπως αναλύονται στο παρακάτω link, που είναι αναρτημένο στην ιστοσελίδα του (Προστασία προσωπικών δεδομένων και απορρήτου)

Οι παραπάνω Γενικοί όροι Συμμετοχής υπάρχουν σε ηλεκτρονική μορφή και αποτελούν αναπόσπαστο και ενιαίο κείμενο με την κύρια σύμβαση παροχής υπηρεσιών οργανωμένου ταξιδιού, θεωρείται δε ότι έγιναν αποδεκτοί με την καθ’ οιονδήποτε τρόπο σύναψη της συμβάσεως. Η κύρια σύμβαση υπάρχει σε έντυπη και ηλεκτρονική μορφή και το περιεχόμενο της γίνεται αποδεκτό ανάλογα, δηλαδή είτε με την υπογραφή του εντύπου, είτε με την ηλεκτρονική αποδοχή του περιεχομένου της.

13. ΕΠΙΛΥΣΗ ΔΙΑΦΟΡΩΝ

Ο Διοργανωτής και ο Πελάτης ή/και ταξιδιώτης υπόσχονται να επιλύσουν με καλή πίστη κάθε διαφορά που μπορεί να προκύψει από τη πώληση και κατά την εκτέλεση της σύμβασης του οργανωμένου ταξιδιού. Σε περίπτωση αποτυχίας των σχετικών προσπαθειών, τα μέρη δεσμεύονται να απευθυνθούν στην Επιτροπή Φιλικής Επίλυσης Διαφορών του ΗΑΤΤΑ και να ζητήσουν τη μεσολάβησή της. Σε περίπτωση αδυναμίας φιλικής επίλυσης της διαφοράς, εφαρμοστέο είναι το ελληνικό δίκαιο και αρμόδια τα Δικαστήρια Αθηνών.

bottom of page